Özəl etiketli məhsulların bazar payı 2022-ci ildə yüzdə 28-i keçərək 200 milyard lirəyə çatdı.
Kommersant.az xəbər verir ki, şəxsi etiketli məhsulların dövriyyəsi 2022-ci ildə yüzdə 99 artaraq 200 milyard TLə çatarkən, bazar payı yüzdə 28,1-ə yüksəldi. PLAT Private Label Məhsulları İstehsalçıları və Təchizatçıları Dərnəyinin sədri M. İmer Özer, yüksək inflyasiya səbəbindən sözügedən nisbətin bu ilin sonuna qədər yüzdə 30 səviyyəsinə yüksələcəyini gözlədiklərini söylədi.
Ardıcıl qiymət artımlarının təsiri ilə keçən il rekord səviyyəyə yüksələn inflyasiya istehlakçı vərdişlərində ciddi dəyişikliklərə səbəb oldu. Bu dəyişikliklərdən biri də gəlirlərini inflyasiyadan qorumaq istəyən vətəndaşların daha sərfəli məhsullara meyl etməsi idi. Bu vəziyyət, əvvəlki illərdə yavaş templə irəliləyən özəl etiketli məhsullara tələbatın sürətlə artmasına səbəb oldu. Epidemiyadan əvvəlki dövrdə yüzdə 19 olan FMCG məhsullarında özəl etiketli məhsulların payı son bir ildə yüzdə 28,1-ə yüksələrkən, ümumi dövriyyə 200 milyard TLə çatdı.