2022-ci ildə dünyada internet reklam gəlirləri 2,3 trilyon dollara çatacağı halda, Türkiyənin payı 1,6 milyarda çatıb.
PwC Qlobal Əyləncə və Media Sənayesi Görünüşü 2023-2027 hesabatını dərc edib.
Bu il 24-cü buraxılışı hazırlanan hesabata görə, qlobal əyləncə və media sənayesinin ümumi gəliri 2022-ci ildə 5,4 faiz artaraq 2,3 trilyon dollara çatıb. Bu nisbət Covid-19 epidemiyasından sonra iqtisadiyyatların bərpa olunmağa başladığı 2021-ci ildə qeydə alınan 10,6 faizlik artımla müqayisədə yavaşladığını göstərir.
Hesabata görə, e-ticarət və rəqəmsal platformalara sərf olunan vaxtın artması ilə bütün dünyada şirkətlər gələcək illərdə satın alma və qərar vermə mərhələlərində istehlakçılara çatmaq üçün daha çox pul xərcləyəcəklər.
Reklamın 2025-ci ildə ən böyük kateqoriya olaraq istehlak xərclərini üstələyəcəyi proqnozlaşdırılır.
İnternet reklamı kateqoriyası 2022-ci ildə 8,1 faiz artım qeyd edib. Hesabat həmçinin göstərir ki, qlobal reklam gəlirləri 2022-2027-ci illər arasında 763,7 milyard dollardan 952,6 milyard dollara yüksələcək və illik mürəkkəb illik artım tempinə təxminən 4,5 faiz çatacaq.