Dünyanın yeganə gündəmi Qırmızı dəniz böhranıdır. Yəməndə husilər ticarət gəmilərini hədəf aldıqca, yükdaşıma qiymətlərinin fırtınalı qalxması Avropaya da təsir etdi; Fevralın 10-da başlayacaq Çin Yeni ili öncəsi konteyner tədarükü ilə bağlı narahatlıq Asiyanı da əsəbiləşdirib. Amerikanın CNBC televiziyası Aİ-ni enerji qiymətləri ilə bağlı xəbərdar edib.
Yəməndə husilərin HƏMAS-a dəstək məqsədi ilə Qırmızı dənizdə ticarət gəmilərini hədəf alması ilə başlayan böhran artıq regional olmaqdan çıxıb və qlobal problemə çevrilib. Husilərin keçən həftə Yunanıstan bayraqlı gəmiyə hücumu Avropanı qəzəbləndirərkən fevralın 10-da başlayacaq Çin Yeni ili öncəsi sifarişlərin çatdırılması ilə bağlı narahatlıqlar Asiyada gərginliyi artırıb.
Dünya mətbuatında hər gün Qırmızı dəniz böhranı ilə bağlı yüzlərlə xəbər dərc edilərkən, dünənki ən mühüm xəbərdarlıq Amerikanın CNBC Televiziyasından gəldi. Televiziyaya görə, daha çox LNG, xam neft və dizel tankerləri Qırmızı dəniz və Süveyş kanalını tərk edərək Afrika ətrafında daha uzun marşrutlar alaraq Avropada enerji qiymətlərini artıracaq.
24 fevral 2022-ci ildə başlayan Ukrayna müharibəsinə görə Rusiyaya qarşı sanksiyalar tətbiq edən və 2023-cü ilin qışında ehtiyatsız qalan və təbii qazsız qalan Avropanın bu gün 90 günlük enerji ehtiyatı var. Bununla belə, xəbərdarlığa əsasən, yükdaşıma qiymətlərinin yüksəlməsi yeni enerji əmtəə məhsullarına əlavə olunacaq və qiymətlər havada qalxacaq. CNBC qlobal ticarət kəşfiyyatı şirkəti Kpler tərəfindən dərc edilən aşağıdakı məlumatları daxil etdi: “Qırmızı dənizdə elektrik kəsilmədən əvvəl, Hindistanın Jamnagar şəhərindən Hollandiyanın Rotterdama gedən bir tankerin səyahəti 24 gün çəkdi.
Ümid burnundan keçməklə eyni səyahətin müddəti 42 günə qədər artdı. İraqın Bəsrə şəhərindən Siciliyanın Milazzo şəhərinə 17 gün davam edən səyahət indi 42 gün çəkəcək. Daha uzun tranzitlər tankerlərin mövcudluğunu məhdudlaşdıra bilər və məhsulla doldurulmaq üçün daha uzun geri dönüş səfərlərini tələb edə bilər".
Kpler-in Baş Xam Neft Analitiki Viktor Katana da şərh etdi: “Yalnız gecikən gəliş deyil, tankerlərin evə qayıtmaq üçün daha uzun yolu var. Çatdırılma üçün 90 günə baxırsınız. Bu böyük vaxtdır. Bazar tranzit vaxtının təsirini düzgün qiymətləndirmir. Avropanın 90 günlük tədarükü ilə strateji neft ehtiyatları var.