USD1,7000
EUR1,8634
GBP2,1133
RUB0,0208

Türk brendlərinin ulduzu Asiyada parlaya bilər

08.10.2024 İqtisadiyyat
0 0
Türkiyənin AB bazarında yüzdə 70-80 tutum doluluğuna çatdığını ifadə edən DEİK Türkiyə-Honq Konq İş Şurasının sədri Murat Kolbaşı Asiya-Sakit Okean bölgəsindəki imkanlara diqqət çəkdi. Kolbaşı bildirib ki, türk şirkətləri gələcək əməkdaşlıqlar vasitəsilə üçüncü ölkələrə genişlənə bilərlər.

İnkişaf etmiş iqtisadiyyatlarla qlobal ticarətin məhdud artımı göstərir ki, ixracının yüzdə 50-dən çoxunu Avropaya ixrac edən Türkiyə üçün bu il 2023-cü ildən daha çətin olacaq, hətta 2025-ci ildə də çətin olacaq. Türk ixracatçılarının 2024-cü ildə 267 milyard dollarlıq mal və 135 milyard dollarlıq xidmət daxil olmaqla cəmi 402 milyard dollarlıq ixracat hədəfinə çatmaq üçün çalışacaqları MTP-də təyin olundu.

Bu, doymuş bazarlardakı daralmanı kompensasiya etmək üçün alternativləri tələb edir. Bu nöqtədə 3 dövr DEİK Türkiyə-Asiya Sakit Okean İş Şuralarının Koordinatoru vəzifəsində çalışan və hazırda DEİK Türkiyə-Honq Konq İş Şurasının sədri olan Murat Kolbaşı Asiya-Sakit Okean ölkələrində türk markaları üçün imkanlara diqqət çəkir.

“İstehsal gücü ilə deyil, brend gücü ilə”

Türk şirkətlərinin bölgəyə istehsalçı olaraq deyil, brend olaraq girə biləcəyini vurğulayan Kolbaşı, “Asiya istehsal gücü olaraq bizə rəqibdir, eyni zamanda Asiyanın inkişaf edən iqtisadiyyatı və sıx əhalisi də sərvət baxımından üstünlükdür. İndi biz həmin istehlakçılara nə sata biləcəyimizə diqqət yetirməliyik. Bu gün Çin qastronomiya və xidmət baxımından dünyaya ən çox turist göndərən ölkədir. Türkiyə dünyada ən çox turist qəbul edən altıncı ölkədir. Xüsusilə İstanbul önə çıxır. İndi bu əlaqələri artırmaq lazımdır. Beləliklə, biz istehlakçı tərəfdə özümüz üçün yer ayırmalıyıq" dedi.

Əməkdaşlıq vasitəsilə üçüncü ölkələrə genişlənmə imkanı

Uzaq Şərq şirkətlərinin Türkiyəyə marağının artmasına diqqət çəkən Kolbaşı, “Xüsusilə son dövrlərdə BYD-nin elektrikli avtomobil investisiyasından sonra bir çox Çin şirkəti bura gəlmək üçün hərəkətə keçdi. Onlar bazarı öyrənirlər. Burada önəmli olan odur ki, biz Asiya, yəni Çin şirkətləri ilə birlikdə üçüncü ölkələrə, xüsusilə Afrika kimi bölgələrə ixrac edə bilək".