USD1,7000
EUR1,8634
GBP2,1133
RUB0,0208

Böyük Britaniyada inflyasiya mart ayında yüksəldi

01.04.2025 İqtisadiyyat
0 0
Böyük Britaniyada ərzaq məhsullarının illik inflyasiyası mart ayında 3,5%-ə yüksəldi, çünki istehlakçılar artan xərcləri kompensasiya etmək üçün promosyonlara müraciət etdilər. Baqqal alış-verişində endirimli məhsulların nisbəti son dörd ilin ən yüksək səviyyəsinə çatıb. Tədqiqatlar inflyasiya təzyiqlərinin önümüzdəki aylarda sürətlənə biləcəyini göstərsə də, Ocado və Lidl ən sürətlə böyüyən baqqalçılar kimi ortaya çıxdı.

Kantar araşdırma firmasının son hesabatına görə, istehlakçılar artan xərc təzyiqlərini kompensasiya etmək üçün promosyonlara daha çox pul xərclədikləri üçün Böyük Britaniyada illik ərzaq inflyasiyası mart ayında əvvəlki ayla müqayisədə artıb.

İllik ərzaq inflyasiyası martın 23-də sona çatan dörd həftəlik dövrdə bir əvvəlki ayla müqayisədə 3,3 faizə yüksələrək, ən böyük artım şokoladlı qənnadı məmulatları, yağlar və yayılma məhsullarında baş verib.

Hesabat göstərdi ki, təşviqat xərcləri mart ayında dörd ilin ən yüksək səviyyəsinə çatıb və alış səbətlərinin demək olar ki, üçdə birini təşkil edib.

Kantarın pərakəndə satış və istehlakçı fikirlərinin rəhbəri Fraser McKevitt bildirib ki, promosyonlardakı artım, 2022-ci ilin oktyabrında yüzdə 27 olan zirvə ilə müqayisədə, maliyyə çətinliyi ilə üzləşən istehlakçıların təxminən dörddə birinə əks olunub. “Ərzaq məhsullarının bahalaşması istehlakçıları gecə saatlarında ayaqda saxlayan narahatlıqlar siyahısında üçüncü yerdədir.

NielsenIQ və Britaniya Pərakəndə Ticarət Konsorsiumunun hesabatına əsasən, pərakəndə satıcılar maaş və pensiyaların artımından sonra istehlakçılara daha yüksək xərclər ötürməyə başladıqları üçün Britaniya istehlakçıları üzərində inflyasiya təzyiqlərinin yaxın aylarda sürətlənəcəyi gözlənilir.