Elektron ticarətin sosial media platformaları ilə inteqrasiyası sayəsində sürətlə böyüyən “S Commerce”in qlobal bazar ölçüsü 1,26 trilyon dollar olaraq qiymətləndirilir və 2033-cü ilə qədər 14,9 trilyon dollara çatacağı gözlənilir. Asiya-Sakit Okean regionunda dünyanın ən böyük “S-Commerce” bazarı ənənəvi olaraq sürətlə azalan e-ticarət bazarından geri qalır.
Rəqəmsal transformasiya bütün dünyada sürətlə davam etdikcə, sosial media platformaları sadəcə bir ünsiyyət vasitəsi deyil, mühüm bazara çevrilib. “Sosial Ticarət” adlanan bu yeni tendensiya Türkiyədə sürətlə yayılır. Elektron ticarətin bir alt qolu olaraq inkişaf edən “Sosial Ticarət” birbaşa Instagram, TikTok və Facebook kimi platformalar vasitəsilə edilən alışları təsvir edir. Qlobal məlumat analizi şirkəti Deloitte tərəfindən aparılan araşdırmaya görə; Sosial media istifadəçilərinin 67 faizi sevimli təsir edənlərin təbliğ etdiyi məhsulu dərhal səbətinə əlavə edir. HubSpot-un hesabatına görə, istifadəçilərin 47 faizi sosial mediada alış-verişi daha rahat hiss edir.
2033-cü ildə 15 trilyon dollara çatacaq
Elektron ticarətin sosial media platformalarına inteqrasiyası sayəsində sürətlə böyüyən S Commerce-in qlobal bazar ölçüsünün 2024-cü ilə qədər 1,26 trilyon dollar olacağı və 2033-cü ilə qədər 14,9 trilyon dollara çatacağı gözlənilir. Dünyanın ən böyük S Commerce bazarı Asiya-Sakit Okean bölgəsidir. Ümumi bazarın 70 faizini təşkil edən bu coğrafiyada S Commerce xüsusilə Çin və Hindistan kimi ölkələrdə ənənəvi elektron ticarəti sürətlə geridə qoyur. Şimali Amerika ən sürətlə böyüyən ikinci bazardır. Rəqəmsal infrastrukturun çox güclü olduğu Avropada, xüsusilə Almaniya, Fransa və İngiltərə kimi ölkələrdə e-ticarətdə Sosial Ticarətin payı artır. 2024-cü ilə qədər qlobal e-ticarət satışlarının 19,4 faizinin sosial media platformaları vasitəsilə olacağı proqnozlaşdırılsa da, 2028-ci ildə bu rəqəmin 21,7 faizə yüksələcəyi gözlənilir.
57 milyon sosial şəbəkə istifadəçisi var
S Türkiyədəki ticarət rəqəmləri də dünya ilə paraleldir. 2024-cü ilə olan məlumata görə, Türkiyədə 74,41 milyon internet istifadəçisi var. Bu rəqəm əhalinin 87,16 faizini təşkil edir. Yenə 2024-cü ilin məlumatlarına görə Türkiyədə 57,7 milyon sosial media istifadəçisi var ki, bu da əhalinin 67 faizini təşkil edir. Nəzərə alsaq ki, 57,7 milyon insan gündə orta hesabla 2 saat 37 dəqiqə sosial mediada vaxt keçirir, bu, biznes üçün çox aktiv və iştahaaçan bazardır. Bu qədər saat hansı bazarda qalırıq?
Türkiyədə fərdlərin onlayn alış-veriş nisbəti, 2024 məlumatlarına görə yüzdə 57,9 olaraq təyin olundu. Beləliklə, görürük ki, hər 10 internet istifadəçisindən təxminən 6-sı onlayn alış-veriş edir. Bu istifadəçilərin böyük bir hissəsi birbaşa sosial media platformaları vasitəsilə alış-veriş etməyi üstün tutur. Xüsusilə TikTok və Instagram Sosial Ticarət baxımından ən çox istifadə edilən platformalar arasındadır. Türkiyədə TikTok istifadəçilərinin sayı 39 milyona çatdığı halda, Instagram istifadəçilərinin sayı 53,8 milyon olaraq açıqlanıb. Türkiyədə sosial media alış-verişində ən çox üstünlük verilən məhsul kateqoriyaları geyim (76,7 faiz), restoran çatdırılması (47,5 faiz), qida (34 faiz) və kosmetika (32,4 faiz) olub.