"Kommersant.az" xəbər verir ki, ABŞ psixoloqları "şahidlik effekti"ni sübut edib. Onların qənaətinə görə, insan, üzərində digərlərinin baxışlarını sezdikdə daha çox pul xərcləyir. Nəticələr isə aparılan eksperimentdən sonra açıqlanıb.
"Virciniya Diskaveri" muzeyinə ianə qutusu yerləşdirən psixoloqlar bir həftədən bir qutunun üzərinə göz, burun, ağız və stul şəkli yapışdırıb. Eksperiment 4 həftə davam edib. Bu müddət ərzində muzeyi 34 mindən çox insan ziyarət edib. Məlum olub ki, üzərinə göz şəkli yapışdırılan qutuya daha çox, təqribən 3 manat pul atılıb. Digər fotolar yapışdırılan 3 qutudan isə ayrı-ayrılıqda 1 manata yaxın pul toplanılıb.
Bu yolla psixoloqlar "şahidlik effekti"ni sübut etmiş olub.