Türkiyə Ticarət Nazirliyi, Google Reviews vasitəsilə edilən qiymətləndirmələrin doğruluğunun sübuta yetirilə bilmədiyini müəyyən etdikdən sonra mühüm addım atdı. Nazirlik saxta və aldadıcı şərhlərin qarşısını almaq üçün Google-da yazılan şərhlərin düzgünlüyünün yoxlama öhdəliyi ilə yoxlanılacağını açıqlayıb. Bu çərçivədə qanunvericiliyə zidd olduğu təsbit edilən 183 fayla qarşı cinayət işi başlanıb və ümumilikdə 30,2 milyon TL pul cəzası kəsilib.
Ticarət Departamenti Google Reviews platformasında rəylərin düzgünlüyünə nəzarət etmək üçün yeni proqram təqdim edir. Saxta və çaşdırıcı şərhlərin yayılmasının qarşısını almaq üçün nazirlik bəyan edib ki, obyekt və məkanlarla bağlı şərhlər yalnız “yoxlanmış” istifadəçilər tərəfindən edilə bilər. Bu yeni tənzimləmə haqsız rəqabətin qarşısını alacaq və yanlış məlumatların yayılmasının qarşısını alacaq.
Ticarət Nazirliyindən 30 milyon TL cəza
Ticarət Nazirliyi yanında Reklam Şurası 14 fevral 2025-ci il tarixdə keçirdiyi iclasında 354 fayldan 183-nün qanunvericiliyə zidd olduğunu müəyyən edib. Bu fayllara 30,2 milyon TL inzibati cərimə tətbiq edilərkən, istehlakçıların şikayətlərinin qarşısını almaq üçün 37 fayl üçün giriş qadağası qərarı çıxarılıb.
Təsdiqlənməmiş istehlakçı rəylərinə ciddi nəzarət
İstehlakçı rəyləri onlayn alış-veriş zamanı digər istifadəçilərin qərarlarına təsir edən mühüm amilə çevrilib. Odur ki, saytlarda dərc olunan şərhlərin və həqiqəti sübuta yetirilməsi mümkün olmayan saxta şərhlərin manipulyasiyasının qarşısını almaq üçün Reklam Şurası kommersiya müəssisələrinin üzərinə yoxlama öhdəliyi qoymağa qərar verib.
Araşdırma zamanı müəyyən edilib ki, bir şirkət tərəfindən “Obyekt Baxışları” adı altında dərc olunan rəylər Google-dan yoxlanılmadan əldə edilən rəylərdən istifadə edilməklə yaradılıb. Google və buna bənzər platformalarda heç bir xidmət alınmadığı halda şərhlər edilə bilər və bu vəziyyəti sübut etmək mümkün deyil. Buna görə də, sözügedən şərhlərin qaydalara uyğun dərci ədalətsiz kommersiya təcrübəsi kimi qiymətləndirilib və şirkətə dayandırma cəzası və inzibati cərimə tətbiq edilib.
Kölgə kommersiya dizaynları üzrə auditlər
Kölgə kommersiya dizaynları istifadəçiləri çaşdıran interfeyslərdən istifadə edən kommersiya təcrübələri kimi müəyyən edilir. Bu cür dizaynlar istehlakçıların rasional qərarlar qəbul etməsinə mane ola bilər. Reklam Şurası qaranlıq kommersiya dizaynlarından istifadə edərək istehlakçıları çaşdıran şirkətlərlə bağlı yoxlamalarını davam etdirir. Son iclasda abunə xidmətləri ilə bağlı yalnış interfeyslərlə istehlakçıların iradəsinə mənfi təsir göstərdiyi üçün şirkətlərin cərimələnməsinə qərar verilib.