Təşkilatın adı: "AZƏRPAMBIQ AQRAR SƏNAYE KOMPLEKSİ" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ
Təşkilat VOEN: 1305532271
Təşkilatın ünvanı: AZ1065 Bakı şəhəri, Yasamal r-nu,Tbilisi prospekti 35, ASK PLAZA, 3-cü mərtəbə
Tender predmeti: Şinlərin satın alınması
Tenderin adi: Şinlərin satın alınması
Şinlərin satın alınması
Başlıq
Açıqlama
Miqdar
Şin 14,9 x R38
Joon Deere Tr. (8520) ön
2
ədəd
Şin 9.00x16
Qoşqu
600
ədəd
Şin 195 R14C
Mikroavtobus (Mercedec)
4
ədəd
Şin 400/55x22,5
Kotan (kuhn)
2
ədəd
Şin 420/85R38
Joon Deere Tr 6430 arxa
6
ədəd
Şin 5.00x8 (daş)
Avtokar (Helli, Toyota)
10
ədəd
Şin 12.00x16
MTZ 80x ön
200
ədəd
Şin 11 L -15
Çizel,diski
16
ədəd
Şin 380/85R24
Joon Deere Tr 6430 ön
6
ədəd
Şin 5.00x8(kamerli)
Avtokar (Helli)
2
ədəd
Şin 6.50x10(kamerli)
Avtokar (Helli)
2
ədəd
Şin 9.00x20(260R508)
Kamaz -54115
16
ədəd
Şin 8.25R20(220R508)
QAZ 3309-362
50
ədəd
Şin225/75-15 (daş)
Avtokar
2
ədəd
Şin 6.00 x 9 (daş)
Avtokar Helli
4
ədəd
Şin 18.4x38
MTZ 1221 arxa
100
ədəd
Şin 225/60R16
Tucson
8
ədəd
Şin 185x70R16
Lada 21214 (Qazel)
114
ədəd
Şin 265/65R17
Toyota
4
ədəd
Şin 225/60R17
Tucson (NİSSAN)
20
ədəd
Şin 7.50 x16
Qoşqu (Xatunsaraylı)
14
ədəd
Şin 285/60R18
Toyota
8
ədəd
Şin 18.4-26
Qoşqu
2
ədəd
Şin 20.5x8.0-10
Will rich kultivator
12
ədəd
Şin 205/55R16
99
4
ədəd
Şin 6.5x10 (daş)
Avtokar (Toyota)
10
ədəd
Şin 205x70R16
Lada 21214
52
ədəd
Şin 205x75R15
Şevrolet
44
ədəd
Şin 205/55R16
Mercedec Benz C220
4
ədəd
Şin 13.6x38
Joon Deere Tr. (8520) ön
10
ədəd
Şin 9.00x20(traktor)
MTZ 80 ön
50
ədəd
Şin 18-19,5
JCB 160
4
ədəd
Şin 14,9 x 24
Joon Deere 9970 arxa
57
ədəd
Şin 10.0/80x12
Kotan (dönər)
1
ədəd
Şin 480 x 70R34
Joon Deere Tr. (8520,8420) ön
4
ədəd
Şin 420x70R-24
MTZ 1221 ön
100
ədəd
Şin 7.00 x 12 (daş)
Avtokar Helli
4
ədəd
Şin 175 x 70 R 13
NEXA
4
ədəd
Şin 15.5x38
MTZ 80x arxa
430
ədəd
Şin 10.00x20 (280R508)
Kamaz -5410
30
ədəd
Şin 6.5/80-15
Cansa kultivator
10
ədəd
Şin 520 x 85 R38
Joon Deere 9970 ön
8
ədəd
Şin 11.00 x 20(300R508)
Kamaz-43253 (Kran)
4
ədəd
ÜSL kod (kateqoriya) - 34324000-4 Təkərlər, hissələri və ləvazimatları,
Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı
28.09.2020 09:00
Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
20.10.2020 12:03
Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
28.10.2020 15:03
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı
29.10.2020 12:03
İştirak haqqı: 250 AZN
İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:
ÇATDIRILMA YERİ
Şirvan şəhəri
ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ
10 (on) təqvim günü
ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ
DDP
ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ
Müqavilənin üzrə ödənişlər mallar təhvil verildikdən və təhvil-təslim aktı imzaladıqdan sonra Malgöndərənin təqdim etdiyi sənədlər (qaimələr, hesab fakturalar, aktlar və digər sənədlər) əsasında 15 (on beş) bank günündən gec olmamaq şərti ilə nağdsız hesablaşma yolu ilə aparılacaqdır.
Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN
TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR
Təşkilati və hüquqi sənədlər:
İddiaçının son 1 (bir) illik iş təcrübəsi, yerinə yetirdiyi işlər və müqavilələr barədə məlumatlar
ƏŞT-nin 6.1.9-cu maddəsində göstərilən cədvələ uyğun
İddiaçının İnformasiya Sistemində işçilərinin sayı barədə məlumatları əks etdirən sənəd
Arayış Dövlət Statistika Komitəsi tərəfindən alınmalıdır
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış (2020-ci ili əhatə etməli);
Müvafiq Vergi orqanı tərəfindən iyun ayından sonra alınması tələb olunur.
Nizamnamə
Bütün redaksiyalar ilə birgə
Rekvizitlər
scan versiyası
İddiaçının son 1 (bir) ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatı
müvafiq vergi departamenti tərəfindən təsdiq olunmuş
Mənşə ölkəsini (mənşə sertifikatı) və uyğunluğu təsdiq edən sənəd
hər bir mal üçün ayrı-ayrılıqda
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
iyul və ya avqust ayında alınmış
İxtisas göstəriciləri:
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
TENDER TƏKLİFİ
Texniki təklif: 0 bal
Qiymət təklifi:: 100 bal
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən azı 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır.
Müqavilənin təminatı
-
“Sifarişçi”dən müqavilənin təltif olunması haqqında bildirişi aldıqdan sonrakı 5 (beş) bank günü ərzində qalib İddiaçı əsas şərtlər toplusunun əlavəsində göstərilən forma üzrə müqavilənin 2 (iki) faizi həcmində müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatını təqdim edir.
Qiymət təklifi
100
İddiaçı tərəfindən təklif olunan qiymət, işlərin dəyərindən malların qiymətindən başqa, nəqliyyat, sığorta, vergi, gömrük rüsumları və digər xərclər nəzərə alınmaqla göstərilməlidir.
Tender təklifinin təminatı
-
İddiaçı tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 (bir) faizi miqdarında bank təminatı təqdim etməlidir.
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)
Tender təklifi:
30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı:
60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Sadiq Şahkərəmov
Satınalma, təchizat və logistika şöbəsinin baş mütəxəssisi
+994772771106
+994772771106
Tələb olunan iddiacıların sayı: 3
• məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.
Müəyyən edilməmişdir
QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.
Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 28.09.2020 09:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz