Təşkilatın adı: "AZTELEKOM" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ
Təşkilat VOEN: 9900038501
Təşkilatın ünvanı: AZ1122 Moskva pr.,ev187
Tender predmeti: Təmizlik işləri üçün təsərrüfat mallarının satınalınması
Tenderin adi: Təmizlik işləri üçün təsərrüfat mallarının satınalınması
Təmizlik işləri üçün təsərrüfat mallarının satınalınması
Başlıq
Açıqlama
Miqdar
Əlcək L
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
800
ədəd
Əl-üz sabunu 90-100 qr
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
250
ədəd
Hava təmizləyici 170 qr
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
400
ədəd
Əl dezinfeksiyası üçün xüsusi maye 500 qr.
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
300
ədəd
Qab yumaq üçün maye 500 ml
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
50
ədəd
Salfet qutu
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
800
ədəd
Əl silmək üçün salfet (Tualet/Z)
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
6000
ədəd
Plastik zibil torbası (50sm x 60sm)
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
2500
bağlama
Plastik zibil torbası (böyük - 120sm x 80sm)
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
1500
kg
Vedrə plastik 10 litrlik
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
150
ədəd
Vedrə dəmir 10 litrlik
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
110
ədəd
Pəncərə təmizləmək üçün rezinli fırça böyük
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
10
ədəd
Pəncərə təmizləmək üçün rezinli fırça balaca
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
40
ədəd
Ərp təmizləyən maddə 500 ml
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
1000
ədəd
Maye sabun qabı
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
110
ədəd
Z-salfet üçün qab
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
110
ədəd
Sarı Rulon Əski
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
400
ədəd
Xlor (maye 1 litrlik qablaşdırılmış)
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
600
litr
Xlor (quru 1 kq qablaşdırılmış)
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
200
kg
Kanalizasiya açan (maye) 1 litr
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
100
ədəd
Kanalizasiya açan (quru) 500 qr.
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
100
ədəd
Pəncərə silmək üçün əski (ceyran dərisi)
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
200
ədəd
Maye sabun 5 L-lik qablaşdırılmış
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
1500
ədəd
Döşəmə silən taxta (şvabra)
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
120
ədəd
Döşəmə Fırçası sapı ilə
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
150
ədəd
MOP şvabra üçün əski 40 sm
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
250
ədəd
Dezinfeksiya üçün etil spirt 96%
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
900
litr
Ağardıcı 1000 ml.
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
1500
ədəd
Taxta və laminat döşəmələri silmək üçün maye 1000 ml.
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
500
ədəd
Ağardıcı toz 500 qr.
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
1000
ədəd
Kafel və metlax səthləri təmizləmək üçün toz 500 qr.
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
2000
ədəd
Unitaz üçün fırça dəsti
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
110
ədəd
Şüşə təmizləyən maye 500 ml
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
700
ədəd
Sanitar qovşaqları dezinfeksiya edən xlor tərkibli gel 750 ml
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
1000
ədəd
Yuyucu toz 300 qr.
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
800
ədəd
Sanitar qovşaqları üçün Tuz ruhu 600 ml
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
1500
ədəd
Süpürgə adi
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
500
ədəd
Süpürgə-xəkandaz
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
150
ədəd
Döşəmə silmək üçün əski (sadə) 80sm x 100sm
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
600
ədəd
Döşəmə silmək üçün əski 80sm x 60sm
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
600
ədəd
Stol və mebel əskisi 40sm x 40sm
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
600
ədəd
Qeyri steril tənzif (qablaşdırılmış)
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
600
ədəd
MOP şvabra 40 sm
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
120
ədəd
Mebel təmizləmək üçün vasitə 300 ml
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
100
ədəd
Avtomobil yumaq üçün şampun (20 litrlik qablaşdırılmış)
Mənşə və Uyğunluq sertifikatı olan mallara üstünlük veriləcəkdir
400
litr
ÜSL kod (kateqoriya) - 39831000-6 Yuyucu hazırlıqlar,
Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı
23.10.2020 09:49
Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
16.11.2020 11:00
Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
24.11.2020 17:00
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı
25.11.2020 11:00
İştirak haqqı: 200 AZN
İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:
ÇATDIRILMA YERİ
Bakı şəh. Tbilisi pr. 187
ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ
2020 - 2021-ci il
ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ
DDP
ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ
Fakt üzrə hissə-hissə ödəniş
Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN
TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR
Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Təqdim olunması mütləqdir.
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Təqdim olunması mütləqdir.
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Təqdim olunması mütləqdir.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
Təqdim olunması mütləqdir.
Nizamnamə
Təqdim olunması mütləqdir.
Rekvizitlər
Təqdim olunması mütləqdir.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Təqdim olunması mütləqdir.
İxtisas göstəriciləri:
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
TENDER TƏKLİFİ
Texniki təklif: 40 bal
Alıcının sifarişindən sonra 2 iş günü müddəti ərzində malların təhvili verilməsi
10
10 bal – 2 iş günü müddəti ərzində malların təhvili verilməsi zəmanəti 0 bal – 2 iş günündən artıq müddətə malların təhvili verilərsə
Ödəniş şərtləri
20
20 bal – bir il müddətində hissə-hissə ödəniş. 0 bal – digər ödəniş şərtləri
Analoji iş təcrübəsi
10
10 - on və artıq olduqda 10-dan az olduqda hər obyekt üçün 1bal
Qiymət təklifi:: 60 bal
Tender təklifinin təminatı
-
tender təklifinin təminatı təklifin dəyərinin 1 faizini təşkil edir.
Müqavilənin təminatı
-
Qiymət təklifi
60
60 optimal qiymət - təkliflərin balları ən aşağı təklif olunan qiymətin müqayisə edilən qiymətə nisbətinin 60-a vurmaqla əmələ qəlir (Maximum 60 bal )
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Tender təklifləri açıldığı gündən sonra azı 30 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır.
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)
Tender təklifi:
30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı:
60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
Faiq Mustafayev
Mütəxəssisi
012 344 00 00 (372)
012 344 00 00 (372)
Tələb olunan iddiacıların sayı: 3
• məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.