Təşkilatın adı: "BAKUBUS" MƏHDUD MƏSULİYYƏTLİ CƏMİYYƏTİ
Təşkilat VOEN: 1701622931
Təşkilatın ünvanı: AZ1091, Bakı şəhəri, Suraxanı rayonu, Zığ qəsəbəsi, Zığ-Hövsan yolu 1-ci km “1”
Tender predmeti: Xüsusi geyim formalarının satın alınması
Tenderin adi: Xüsusi geyim formalarının satın alınması
Xüsusi geyim formalarının satın alınması
Başlıq
Açıqlama
Miqdar
Rezin çəkmə su keçirməyən, S1 S2 S3 təhlükəsizlik standartlarına uyğun, kimyavi maddələrə dözümlü, alt hissəsi deşilməyə dözümlü, plastik qoruyucu ilə
EN-345, EN-347
60
cüt
Qonaqlar üçün jilet, işıq əks etdirən, paltar üzərinə keçirilən, müxtəlif rəngdə
QOST 25775-87
100
ədəd
Xüsusi baş geyimi (Nəzarətçilər üçün), pambıq/poliester parça
QOST 25775-94
35
ədəd
Eynək (qoruyucu) (Nəzarətçilər üçün), külək və yağışdan qoruyan
EN 166 ANSİ Z 87.1-2003
35
ədəd
Əlcək (Nəzarətçilər üçün), isti, pampıq parçadan
EN 388
35
cüt
İsti xüsusi baş geyimi (baş və boğazlıq) (Nəzarətçilər üçün), pambıq/poliester parça
QOST 25775-87
35
ədəd
Klassik qış ayaqqabısı (Nəzarətçilər üçün), inspektor tipli, hündürboğaz, içi isti, dabanı hündür, yeyilməyən
EN ISO 20345 2004
35
cüt
Xüsusi kitel, pencək və şalvar hissəsindən ibarət dəst, qalın parçadan 100% pambıq (nəzarətçilər üçün)
QOST 25775-87
70
dəst
Kapişonlu qış gödəkçəsi (qalın) (Nəzarətçilər üçün) (isti astarlı,çıxma zamokla,filiz içlik,sukecirməyən plaş parça,cıxan papaq), rasiya üçün yer
QOST 25775-87
35
ədəd
Alt isti paltar (qış üçün) (yuma sahəsi işçiləri üçün) Termo paltar, pambıq/poliester parça
EN 388
60
ədəd
Su keçirməyən gödəkçə (yuma sahəsi işçiləri üçün) (isti astarlı,çıxma zamokla,filiz içlik,sukecirməyən plaş parça 100% poiester parça,cıxan papaq)
QOST 25775-87
30
ədəd
Kombinizon yuma sahəsi üçün iki hissəli, pencək və şalvar hissəsindən ibarət, işıq əks etdirən elementlər ilə, pambıq/poliester parça, su keçirməyən
QOST 25775-87
60
dəst
Plaş (Texnik, elektrik,mexaniklər və təsərrüfat işçiləri üçün) su keçirməyən 100% poliester parça
EN 343
150
ədəd
Əlcək texniki işçilər üçün, G40, G80, dielektrik, yağlı maddələrə dözümlü, paçka/100 ədəd
EN 388
20
paçka
Uniforma kombinizon (Texnik, elektrik və təsərrüfat işçiləri üçün), pencək və şalvar hissəsindən ibarət, işıq əks etdirən elementlər ilə, pambıq35%/poliester65% parça
QOST 25775-87
20
dəst
Uzunqol köynək - 3 düymə (isti) (Nəzarətçilər üçün), pambıq/poliester parça, Klassik boz/tünd göy köynək, şevronlu
QOST 25775-87
70
ədəd
Ayaqqabı (qış və yay üçün) (Texnik, elektrik və təsərrüfat işçiləri üçün) S1 S2 S3 təhlükəsizlik standartlarına uyğun
EN-345, EN-347
40
cüt
Qış gödəkçəsi (SƏTƏM üçün) (isti astarlı,çıxma zamokla,filiz içlik,sukecirməyən plaş parça,cıxan papaq)
QOST 25775-87
5
ədəd
Papaq (SƏTƏM üçün) Çeçenka, pambıq/poliester parça
QOST 25775-87
5
ədəd
Köynək, qısaqol, 2 cib, şevronlu, alt hissəsi manjetli, pambıq/poliester parça 60%-40% (Xətt sürücüləri üçün)
QOST 25775-87
3000
ədəd
Şalvar yay mövsümünə uyğun, tünd boz, pambıq/poliester parça (Xətt sürücüləri üçün)
QOST 25775-87
3000
ədəd
Jaket/ jilet tünd boz, pambıq/poliester parça (Xətt sürücüləri üçün)
QOST 25775-87
1500
ədəd
Qalstuk zoğalı rəngdə, pambıq/poliester parça (Xətt sürücüləri üçün)
QOST 25775-87
1500
ədəd
Uzunqol köynək şevronlu, iki cib, pambıq/poliester side parça 60%-40%, Klassik boz/tünd göy köynək (Xətt sürücüləri üçün)
QOST 25775-87
3000
ədəd
Şalvar klassik, payız/qış, viskoza/poliester parça (Xətt sürücüləri üçün)
QOST 25775-87
3000
ədəd
Jaket (SƏTƏM üçün), pambıq/poliester parça, polo tipli, hündür boğazlı
Papaq (Təmirin işçiləri üçün) Çeçenka, pambıq/poliester parça
QOST 25775-87
120
ədəd
Köynək (Təmirin işçiləri üçün) 3 düymə qalın polo tipli, pambıq/poliester parça qış üçün
QOST 25775-87
240
ədəd
Köynək (Təmirin işçiləri üçün) 3 düymə nazik polo tipli, pambıq/poliester parça yay üçün
QOST 25775-87
240
ədəd
Uniforma (pencək, şalvar) (Təmir işçiləri üçün), pencək və şalvar hissəsindən ibarət, işıq əks etdirən elementlər ilə, pambıq/poliester parça 100% pambıq
Papaq (Texnik, elektrik və təsərrüfat işçiləri üçün) çeçenka, pambıq/poliester parça
QOST 25775-87
20
ədəd
Gödəkçə (Texnik, elektrik və təsərrüfat işçiləri üçün) (isti astarlı,çıxma zamokla,filiz içlik,sukecirməyən plaş parça 100% poliester parça,cıxan papaq)
QOST 25775-87
20
ədəd
Uzun polo köynək 3 düymə qalın polo tipli, pambıq/poliester parça (daxili sürücülər üçün)
QOST 25775-87
80
ədəd
Şalvar kombat tipli pambıq 35% polyester 65% (daxili sürücü üçün)
Ayaqqabı (daxili sürücü üçün) Klassik inspektor tipli, 100% dəri yay üçün
EN ISO 20345 2004
40
cüt
Ayaqqabı (daxili sürücü üçün) Klassik inspektor tipli, 100% dəri qış üçün
EN ISO 20345 2004
40
cüt
Qısa qol köynək (daxili sürücü üçün) polo tipli, pambıq/poliester parça (110-125 qr/m2, 65% polyestr, 35% pambıq/poliester parçadan)
QOST 25775-91
80
ədəd
Uniforma (pencək, şalvar) (Növbə rəisləri üçün), pencək və şalvar hissəsindən ibarət, işıq əks etdirən elementlər ilə, pambıq/poliester parça 100% pambıq
Uzun qol köynək (Texnik, elektrik və təsərrüfat işçiləri üçün) 3 düymə qalın polo tipli, pambıq/poliester parça
QOST 25775-87
40
ədəd
Ayaqqabı (Növbə rəisləri üçün) Klassik inspektor tipli, 100% dəri qış üçün
EN ISO 20345 2004
3
cüt
Qısa qol köynək ( Növbə rəisləri üçün) polo tipli, pambıq/poliester parça (110-125 qr/m2, 65% polyestr, 35% pambıq/poliester parçadan)
QOST 25775-91
6
ədəd
Şalvar (Növbə rəisi üçün) kombat tipli pambıq 35% polyester 65% yay üçün
QOST 25775-87
6
ədəd
Ayaqqabı ( Növbə rəisləri üçün) Klassik inspektor tipli, 100% dəri yay üçün
EN ISO 20345 2004
3
cüt
Gödəkçə (Sektor müdiri üçün) (isti astarlı,çıxma zamokla,filiz içlik,sukecirməyən plaş parça,cıxan papaq)
QOST 25775-87
1
ədəd
Şalvar (Anbardar üçün) kombat tipli pambıq 35% polyester 65% yay üçün
QOST 25775-87
14
ədəd
Uniforma (pencək, şalvar), pencək və şalvar hissəsindən ibarət, işıq əks etdirən elementlər ilə, pambıq/poliester parça 100% pambıq (Sektor müdiri üçün)
QOST 25775-87
2
dəst
Ayaqqabı (Anbardar üçün) Klassik inspektor tipli, 100% dəri qış üçün
EN ISO 20345 2004
7
cüt
Ayaqqabı ( Anbardar üçün) Klassik inspektor tipli, 100% dəri yay üçün
EN ISO 20345 2004
7
cüt
Gödəkçə (Anbardar üçün) (isti astarlı,çıxma zamokla,filiz içlik,sukecirməyən plaş parça,cıxan papaq)
QOST 25775-87
7
ədəd
Qısa qol köynək ( Anbardar üçün) polo tipli, pambıq/poliester parça (110-125 qr/m2, 65% polyestr, 35% pambıq/poliester parçadan)
QOST 25775-91
14
ədəd
Şalvar (Sektor müdiri üçün) kombat tipli pambıq 35% polyester 65% yay üçün
QOST 25775-87
2
ədəd
Qısa qol köynək ( Sektor müdirii üçün) polo tipli, pambıq/poliester parça (110-125 qr/m2, 65% polyestr, 35% pambıq/poliester parçadan)
QOST 25775-91
2
ədəd
Ayaqqabı (Sektor müdiri üçün) Klassik inspektor tipli, 100% dəri qış üçün
EN ISO 20345 2004
1
cüt
Ayaqqabı ( Sektor müdirii üçün) Klassik inspektor tipli, 100% dəri yay üçün
EN ISO 20345 2004
1
cüt
Uniforma (pencək, şalvar (Anbardar üçün), pencək və şalvar hissəsindən ibarət, işıq əks etdirən elementlər ilə, pambıq/poliester parça 100% pambıq
QOST 25775-87
14
dəst
Jilet Dispetçer yazısı ilə, işıq əks etdirən, paltar üzərinə keçirilən, qırmızı rəngdə
QOST 25775-90
100
ədəd
ÜSL kod (kateqoriya) - 18222000-1 Korporativ geyimlər,
Açıq tenderin başlama tarixi və vaxtı
06.11.2020 20:00
Tələb olunan sənədlərin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
30.11.2020 11:00
Tender təklifinin təqdim edilməsinin son tarixi və vaxtı
08.12.2020 11:00
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı
09.12.2020 11:00
İştirak haqqı: 300 AZN
İştirak haqqının ödənilməsi yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək üçün müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan Ödəniş”lə ödə " düyməsini sıxaraq aidiyyatı keçid vasitəsilə ödənişi etdikdən sonra müsabiqədə iştirak edə bilərsiniz:
ÇATDIRILMA YERİ
Bakı şəhəri, Suraxanı rayonu, Zığ qəsəbəsi, Zığ-Hövsan yolu, 1-ci km, 1
ÇATDIRILMA MÜDDƏTİ
Sifarişə uyğun 10 gün ərzində
ÇATDIRILMA ŞƏRTLƏRİ
DDP
ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ
Ən qısa müddətdə lakin 15 (on beş) gündən gec olmayaraq təqdim olunan hesab, hesab-fakturaya, elektron vergi-hesab fakturaya, elektron vergi qaimə fakturaya əsasən həyata keçirilir.
Təklifin qiymətinin hesablanmalı və ifadə edilməli olduğu valyuta: AZN
TƏLƏB OLUNAN SƏNƏDLƏR
Təşkilati və hüquqi sənədlər:
Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə
Sənədin originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir.
Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti
2019-cu il üzrə (vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmalıdır, əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir)
Rekvizitlər
Rəsmi blankda təsdiq edilmiş.
Maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı
Sənədin originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir. 06.11.2020-ci il tarixdən sonrakı tarixdə alınmış bank arayışı qəbul ediləcəkdir.
Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış
Sənədin originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir
Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması
Sənədin originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir
Nizamnamə
Sənədin originalı skan edilməli və pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir.
İxtisas göstəriciləri:
İddiaçının mikro, kiçik və orta sahibkarlıq meyarlarına uyğun olması barədə sənəd.
İddiaçının hansı sahibkarlıq subyektinə aid olması göstərilməlidir (müvafiq təsdiqedici sənəd olmalıdır)
Tender təklifini və satınalma müqaviləsini imzalamaq səlahiyyətinə malik olan şəxsin səlahiyyətlərini təsdiq edən sənəd.
İmza səlahiyyətinə dair rəsmi sənəd və ya etibarnamə
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
TENDER TƏKLİFİ
Texniki təklif: 50 bal
İddiaçının təcrübəsinə görə;
5
İddiaçının təcrübəsinə görə;
İddiaçının etibarlılığına (Dövlət qurumları ilə əməkdaşlıq etməsi, tenderlərdə iştirakı), malların (işlərin və xidmətlərin) funksional xüsusiyyətlərinin tender şətrlər toplusunda qeyd olunan meyarlara tam cavab verməsi, ödəniş şərtlərinə görə;
3
İddiaçının etibarlılığına (Dövlət qurumları ilə əməkdaşlıq etməsi, tenderlərdə iştirakı), malların (işlərin və xidmətlərin) funksional xüsusiyyətlərinin tender şətrlər toplusunda qeyd olunan meyarlara tam cavab verməsi, ödəniş şərtlərinə görə
Malların (işlərin və ya xidmətlərin) “Əsas şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulan müddətdə təhvil verilməsinə görə;
20
Malların “Əsas şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulan müddətdə təhvil verilməsinə görə - “20” bal,
İddiaçının maliyyə vəziyyətinə, son bir ilin maliyyə hesabatına əsasən iddiaçının mənfəətlə çalışdığına, dövriyyə vəsaitləri qaneedici olmasına görə;
6
İddiaçının maliyyə vəziyyətinə, son bir ilin maliyyə hesabatına əsasən iddiaçının mənfəətlə çalışdığına, dövriyyə vəsaitləri qaneedici olmasına görə
Iddiaçının işçilərinin, o cümlədən ixtisaslaşmış kadrlarının sayına görə;
4
Iddiaçının işçilərinin, o cümlədən ixtisaslaşmış kadrlarının sayına görə
Zəmanət müddətinə görə
8
Zəmanət müddətinə görə
İddiaçının maddi-texniki bazasının vəziyyətinə (sifarişi yerinə yetirməsi imkanlarına) görə;
4
İddiaçının maddi-texniki bazasının vəziyyətinə (sifarişi yerinə yetirməsi imkanlarına) görə
Qiymət təklifi:: 50 bal
Müqavilənin təminatı
-
müqavilə dəyərinin 2%-i həcmində təminat tələb olunur.
Təklifin qüvvədə olma müddəti
-
Zərflərin açılışından sonra ən azı 30 bank günü.
Qiymət təklifi
50
Təklifin ümumi (maksimal) dəyəri, bu Texniki tapşırığın tələblərinə uyğun rəsmiləşdirilir. Xidmətlərin dəyəri Azərbaycan Respublikası manatı ilə ƏDV hesablanmaqla müəyyən edilir. İddiaçının bütün mümkün xərcləri – avadanlıq, inventar, sərfiyyat materialları, əməkdaşların əmək haqqı, xüsusi geyim, seçim mövzusu üzrə xidmətin göstərilməsi ilə bağlı bütün digər mümkün xərclər, o cümlədən ödənilmiş və ya ödənilməsi nəzərdə tutulan vergi və digər məcburi ödənişlər xidmət dəyərinə daxil edilməlidir. Xidmətlərin dəyərinə daxil edilməyən xərclər sifarişçi tərəfindən ödənilməyəcək və İddiaçının təklifinin ümumi qiyməti hesabına ödəniləcəkdir. Hazırkı Seçimin nəticələri üzrə bağlanan Müqavilədə bütün əhəmiyyətli şərtlər qeyd edilir. Xidmətlərin göstərilməsinin dəyəri qətidir və müqavilənin yerinə yetirilməsi zamanı dəyişdirilə bilməz.
Tender təklifinin təminatı
-
Tender təklifinin təminatı təklif dəyərinin 1% həcmində təqdim olunmalıdır. və zərflərin açılışından sonra 60 bank günü qüvvədə olmalıdır.
Qeyd olunmuş prosedurlar üçün mətn
Malgöndərənlərlə (podratçılarla) vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsini aparan satınalan təşkilatın vəzifəli şəxsi (/ləri)
Tender təklifi:
30 bank günü (zərflərin açıldığı tarixdən sonra qüvvədə olma müddəti
Təklifin təminatı:
60 bank günü (təminatın qüvvədə olma müddəti (zərflərin açıldığı tarixdən sonra
• məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür; • satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır; • Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
Elektron satınalma Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunun 50-3-cü maddəsinə uyğun olaraq malgöndərənlərə (podratçılara) təqdim olunan meyarlar əsasında bağlanılır
Tender təklifləri, eləcədə bütün yazışmalar və sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Malgöndərənlər (podratçılar) Tender təkliflərini, eləcədə bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq. Malgöndərənlər (podratçılar)səlahiyyətli nümayəndələri portala daxil olmaqla iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza, ya da Elektron İmzanın sahibi olmalıdır.
Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Qanuna uyğun keçiriləcəkdir. Qanun və digər aidiyyəti normativ hüquqi aktlar ilə Portalın qanunvericilik hissəsində (//etender.gov.az/laws) tanış ola bilərsiz.
Malgöndərənlər (podratçılar) bu tenderə dair izahatları Portalın sual-cavab hissəsi vasitəsilə satınalan təşkilata müraciət edərək ala bilərlər.
Satınalan təşkilatın bu tenderin keçirilməsi zamanı qanunvericiliklə müəyyən olunmuş vəzifələrini yerinə yetirməməsi nəticəsində itkiyə və ya zərərə düşdüyünü bəyan edən malgöndərənin “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun (Bakı şəhəri, 27 dekabr 2001-ci il, № 245 – II Q) VIII fəslində və digər qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada və prosedurlara uyğun şikayət vermək hüququ vardır. Şikayətlər portal vasitəsi ilə təqdim olunur.
Elektron satınalma vasitəsilə açıq tenderin keçirilməsi zamanı bu Qanunun 40.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan bildiriş tender təklifi aksept edildikdən sonra tender təklifini vermiş malgöndərənə (podratçıya) dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə göndərilir. Elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqə üzrə satınalma müqaviləsi tenderin qalibi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada bağlanılır və bu Qanuna əsasən tələb olunduğu hallarda müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı həmin portal vasitəsilə təqdim edilir. Dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron müqavilənin bağlanılması məqsədilə satınalan təşkilat tender müqaviləsi aksept edildikdən sonra 3 bank günündən gec olmayaraq satınalma müqaviləsini hazırlayaraq, həmin portala yerləşdirir və imzalayır. Malgöndərən (podratçı) həmin müqaviləni 5 bank günü müddətində imzalayır. Nəzərdə tutulmuş müddət ərzində satınalma müqaviləsinin imzalanmaması həmin müqavilədən imtina edilməsi kimi qiymətləndirilir.