"Pew Araşdırma Mərkəzi" "YouTube" başlıqlarında işlənən bəzi sözlərin baxış sayının artmasına səbəb olduğunu müəyyən edib.
"Kommersant.az" xəbər verir ki, araşdırma zamanı 2019-cu ilin ilk həftəsində böyük abunəsi olan kanalların (ən az 250 min nəfər) yüklədiyi hər bir video bütün detalları ilə incələnib. Təhlilin nəticələri üç hissəyə bölünür. Sonuncu bölmədə video başlıqlarında və təsvirlərdə istifadə olunan, daha çox baxışa şərait yaradan açar sözlərdir.
Sözügedən açar sözlərindən 20-ni sizə təqdim edirik:
Araşdırma onu da göstərib ki, abunəsi çox olan kanalların sirrlərindən biri də 10 videodan 7-sinin digər sosial şəbəkələr vasitəsilə reklam olunmasıdır./ Qaynarinfo